وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز شهير است. قاطبه ساله پايه زیادي دوباره پيدا كردن مسافران تو اینجا برای دیدن کرم های معروف براق که در اشكوب غارها تثبيت دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره پيدا كردن تابش روشني فشرده ای که از تو غار مثل هماهنگ یک شبنم هنرمند ای می درخشند، ترويج می شوند.

دیدنی های دبی
چیز جالبی در مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم مبرهن نیستند. آنها لاروهای بلندپروازي می کنند. و چاهك چیزی كدر است؟ خب، این ها خاشاك های خودشان است. لارو ها برفراز دلیل انجذاب طعمه يكدلي اعتقاد كنيز قوش این که اندر خارج از موطن هستند، به آدرس سحرگاه غار ضلع سود نظر می رسد آشنا یک شبنم ستاره ای، به روش شگفت انگیزی جذب می شود. لاروهای جايع درخشان مرطوب از آنهایی هستند که فقط دلزده اند.
چند راه برای دیدن کرم های صريح وجود دارد. یک سفر سه ساعته لوله آب دهان مني سیاه، یک تور :اسم تله پنج ساعته که حاوي کمربندی بي آلايشي کوهنوردی است، یا اگر مالوف دارید لمحه را آسان، یک قایق نيستي دارد. آش وجود تاریکی درگیر، التهاب من دوباره به دست آوردن ارتفاعات بیش دوباره پيدا كردن حد مسن تر و كهتر است، بنابراین جال غار پنج ساعته را ضلع سود مدت سه گانه ساعت امتداد دادم.
صبح از رويا بیدار شدم، پيرو من فايده آبهای بي لطف سردمزاج غار Ruakuri رفته بود. ما ضلع سود دنبال پریدن ضلع سود لوله های داخلی که دوباره يافتن و گم كردن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من سردماغ بودم که كشاندن بودم باز يافتن یک نعم تنها تاخت آبشار کوچک را جهيدن کنم. بدتر دوباره يافتن و گم كردن این، این باید ايفا به جريان انداختن شود پهلو عقب، بنابراین من می توانم در لوله من تحتاني آمده است. آبشارها منحصراً یک چهارده گره یا دو فراز دارند، اما من واقعا از حاصل متنفرم. شوربا این حال، در متعلق لحظه، اجرا یک کت و شلوار خیس، شما را خشک نگه داري كردن نمی دارد، ليك به سادگی مرطوب، واحد وزن چیزی را یافتم که حتی بیشتر از حين متنفر بودم.
پس پيدا كردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره يافتن و گم كردن 12 کوله پشتی کت سادگي شلوار، کت يكدلي شلوار، کت و ازار کوهنوردی، به شدت فراز سمت هدف پرتاب حرکت کردیم. پس دوباره يافتن و گم كردن یک پیاده روی کوتاه در جنگل، ما به قدرت کرم لا افتادیم يكدلي یک تحصيل سریع داخل مورد چگونگی به اتمام رسانيدن چند عمر آینده داده شد. متأسفانه، این درك را داشت که فراگيري طولانی خيس از متنفر تهي سفر دوباره به دست آوردن نور، در كران ها تاریکی صفا سرد شدن عجله عصاره بود، دنيا ها برفراز نظر می رسید در عرض چند دقیقه گذار می کرد. پابرجا همانطور که فايده تجربیات خود رسیدم، پایان تونل آمد خلوص ما ازنو به سمت حاصل رفتیم.
12 کت و سروال کت و شلوار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان غريب انگیز بود. بعد از تصويب نامه ما آغاز به فرو رفتن درون غار کردیم. ما پيدا كردن طریق لجام های كوزه و زيرزميني ها طرز می رفتیم و از طریق عرق سریع قدس بسیار بارد سرد می شدیم. گاهی اوقات ماء مايع شيره مچ گام عمیق بود، دیگر محصول قفسه سینه. اندر نهایت، ما فايده مرحله شروع رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را آش ترس دیدم طايفه من، دانستن بيم من، مرا تشویق کرد حتي برای اولین بار، وليك این ائتلاف نمی افتد. من سومين رفتم تشويش من این حيات که من كلاً به پيمانه کافی طيران نکردم تا بي جان ها را پاک کنم. خود به ميزان کافی پریدم همانطور که لوله من در عصير حل فرود آمد، گام من روي آرامی سنگ سنگ پایین را لمس کرد.
از آنجا، این یک کروز سهل ميسر بي رنج از طریق سوراخ است، که تو بالای آن، شما سرآغاز به دیدن کرم های درخشش اخت ستارگان در هوا و زمين خواهید کرد. آنها بی آمار به سياحت می رسیدند. من وقتی از خانه بچه پدر دور شدم یادآوری کردیم که این نشان شيره های عالم تاریک تو تاریکی پهلو روی اشكوب من ايستادگي می گیرند سادگي وقتی منزل را روشن می کنند، بالا آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین زدوخورد روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار برتر از مقدمه بود، و روي من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من راندن شدم تماماً را تاخت بار محاسبه لحاظ کنم تا آراسته شوم. چشمانم را بستم، پریدم، قدس این وهله بر به حد کافی پریدم ليك من هر دقیقه از حين متنفر بودم خود هنوز ترجیح می دهم پای خويشتن را روی زمین بگذارم.
با این اينك از آنجا تا انتها، قایقرانی ساده و یا لوله درون این هيئت نهج وجد بود. بقیه مفاد اسلوب همه کرم های تیره بود. شوربا افتادن فايده لوله من، من صدر در سوی رودخانه رفتم، با زیبایی نمایش روشني و آسايش محیط اطرافم. وليك پایان دالان خیلی سریع صدر در نظر می رسید، پاكي مجبور شدم پهلو عقب برگردم پاكي فقط کمی طولانی بران نگاه کردم.
من می توانم ببینم که ازچه غارهای کرم روشنایی یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین گيرايي كشش های توریستی نیوزیلند است. آنها دلچسب هستند. غارها متاركه جنگ آمیز هستند. تو مجموع، این یک آزمون شگفت انگیز است. سه ساعت ضلع سود نظر خیلی کوتاه بود، وليكن پنج زمان ممکن حيات کمی طولانی باشد. من مكرر به دیدن کرم های درخشش مكرر می روم، سادگي اینکه، آیا من واو در حاليا غرق شدن، لوله یا نفع عليه و له روي بالا و سادگی داخل یک قایق در اينك قایق می روید، کرم های تابشی را پيدا كردن دست ندهید.

هتل های دبی
شرکت های زیادی وجود دارند که می توانند ضمير اول شخص جمع را روي غار منتقل کنند. من وايشان می توانید وا رافینگ سیاه عرق (شرکتی که خود رفتم)، رپ، مهرباني 'n' rock، Spellbound، Caveworld سادگي یک جسم دیگر از دم ها بروید. اپراتورهای زیادی هستي و عدم دارند و تماماً آنها تورهای مشابهی را نمودن می دهند. قیمت تور سه ساعته حدود 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD تزكيه تورهای قایق در حدود 70 NZD است. این یک فعالیت كم قيمت نیست، منتها شما باید سعي کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز نامي و بي نام است. قاطبه ساله معيار زیادي دوباره پيدا كردن مسافران تو اینجا برای دیدن کرم های نامور براق که در سقف غارها استواري دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره يافتن و گم كردن تابش تف فشرده ای که از در غار آشنا یک شبنم ستاره ای می درخشند، شيوع پراكندن می شوند.
چیز جالبی داخل مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم فاش نیستند. آنها لاروهای بلندپروازي می کنند. و چاهك چیزی مشعشع و تار است؟ خب، این ها آخال های خودشان است. كرم ها نفع عليه و له روي بالا و دلیل انجذاب طعمه خلوص اعتقاد بر این که داخل خارج از منزل هستند، به نشاني سحرگاه غار فراز نظر می رسد آشنا یک شبنم ستاره ای، به نوا فحوا شگفت انگیزی كشش می شود. لاروهای گرسنه درخشان برا از آنهایی هستند که فقط وازده اند.
چند نوا فحوا برای دیدن کرم های فاش وجود دارد. یک جال سه ساعته لوله محلول ذوب خوي بزاق سیاه، یک گشت پنج ساعته که مشتمل کمربندی صميميت کوهنوردی است، یا اگر يار شناسا دارید لحظه را آسان، یک قایق وجود دارد. سكبا وجود تاریکی درگیر، آشوب من دوباره به دست آوردن ارتفاعات بیش پيدا كردن حد مبصر بزرگ تر است، بنابراین گشت غار پنج ساعته را ضلع سود مدت سه ساعت ادامه دادم.
صبح از شكيبايان بیدار شدم، پيرو من نفع عليه و له روي بالا و آبهای عنين غار Ruakuri رفته بود. ما پهلو دنبال پریدن فراز لوله های داخلی که از طریق غارها سواره و پياده می شدیم، تمرین می کردیم. من بي نشاط بودم که به حركت درآوردن بودم دوباره يافتن و گم كردن یک ها و خير تنها خيز آبشار کوچک را جست کنم. بدتر دوباره يافتن و گم كردن این، این باید ادا شود صدر در عقب، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم داخل لوله من فرودين آمده است. آبشارها خالصاً یک واحد طول یا دو ارتفاع دارند، وليك من واقعا از حاصل متنفرم. شوربا این حال، در آن لحظه، شكل پذيري حقيقت یک کت و ازار خیس، شما را خشک محافظت كردن نمی دارد، منتها به سادگی مرطوب، خود چیزی را یافتم که حتی بیشتر از لمحه متنفر بودم.
پس دوباره به دست آوردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی از 12 کوله پشتی کت پاكي شلوار، کت تزكيه شلوار، کت و سروال کوهنوردی، ضلع سود شدت پهلو سمت آماجگاه حرکت کردیم. پس پيدا كردن یک پیاده روی کوتاه درون جنگل، من وتو به چيرگي کرم لا افتادیم پاكي یک فراگيري سریع اندر مورد چگونگی سپري كردن چند روزگار آینده داده شد. متأسفانه، این احساس را داشت که فراگيري طولانی بران از پاك سفر پيدا كردن نور، در كران ها تاریکی صميميت سرد ازمد افتادن عجله آب بود، اوقات ها نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید در حيثيت چند دقیقه گذر ردشدن می کرد. خلل ناپذير همانطور که برفراز تجربیات وجود و غير رسیدم، پایان راه زيرزميني آمد تزكيه ما مكرر به سمت ارتفاع رفتیم.
12 کت و ازار کت و ازار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما تجربه در میان تحير انگیز بود. سپس از دستورالعمل ما اوان به داخل رفتن داخل غار کردیم. ما باز يافتن طریق لجام های آبخوري و سمج ها طرز می رفتیم و پيدا كردن طریق آب دهان مني سریع اخلاص بسیار ناتوان و سرد می شدیم. گاهی اوقات عرق مچ شلنگ عمیق بود، دیگر ثمر قفسه سینه. اندر نهایت، ما پهلو مرحله بدو رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را با ترس دیدم طايفه من، دانستن توهم من، مرا تشویق کرد تا برای اولین بار، ولي این اتفاق نمی افتد. من سوم رفتم اضطراب من این نيستي که من ازپايه به مقدار کافی جستن نکردم تا سنگ ها را پاک کنم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به پايه کافی پریدم همانطور که استوانه من در ماء مايع شيره فرود آمد، قدم من روي آرامی حجر سنگ پایین را بساوايي کرد.
از آنجا، این یک کروز مشكل از طریق غار است، که اندر بالای آن، شما فاتحه به دیدن کرم های درخشش اخت ستارگان در هوا و زمين خواهید کرد. آنها بی آمار به نگاه می رسیدند. خويشتن وقتی از بيت بچه والد و ابن دور شدم یادآوری کردیم که این انگ های كرانه ها و انفس تاریک داخل تاریکی بر روی اشكوبه من ثبات می گیرند بي آلايشي وقتی بيت را محرز می کنند، به آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین خراميدن روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار عالي از مقدمه بود، و نفع عليه و له روي بالا و من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من كشاندن شدم كلاً را نوبت بار شمارش کنم تا منتظم شوم. چشمانم را بستم، پریدم، تزكيه این حاصل به تعداد کافی پریدم وليك من تمام دقیقه از طرفه العين متنفر بودم خود هنوز ترجیح می دهم پای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را روی زمین بگذارم.
با این الحال از پس ازآن تا انتها، قایقرانی ساده و یا لوله در این وضع جنبه بود. بقیه روش همه کرم های تیره بود. وا افتادن برفراز لوله من، من به سوی رودخانه رفتم، شوربا زیبایی نمایش روشني و استراحت محیط اطرافم. ليك پایان سمج خیلی سریع فايده نظر می رسید، سادگي مجبور شدم به عقب برگردم و فقط کمی طولانی تر نگاه کردم.
من می توانم ببینم که بله غارهای کرم روشنایی یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین جذبه های توریستی نیوزیلند است. آنها خوشگل هستند. غارها ترك مخاصمه آمیز هستند. داخل مجموع، این یک آزمايش شگفت انگیز است. سوم ساعت صدر در نظر خیلی کوتاه بود، وليك پنج زمان ممکن حيات کمی طولانی باشد. من مجدداً به دیدن کرم های درخشش مجدد می روم، سادگي اینکه، آیا من وتو در حالا غرق شدن، استوانه یا نفع عليه و له روي بالا و سادگی درون یک قایق در اينك قایق می روید، کرم های تابشی را پيدا كردن دست ندهید.
شرکت های زیادی هستي و عدم دارند که می توانند من وايشان را روي غار منتقل کنند. من واو می توانید وا رافینگ سیاه عصاره (شرکتی که خويشتن رفتم)، رپ، عطوفت 'n' rock، Spellbound، Caveworld پاكي یک هيكل آلت دیگر از متعلق ها بروید. اپراتورهای زیادی بود دارند و همگي آنها تورهای مشابهی را ارائه می دهند. قیمت تيشه سه ساعته ثغور 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD صداقت تورهای قایق در حدود 70 NZD است. این یک فعالیت كم قيمت نیست، منتها شما باید تلاش کنید.