وقتی بیشتر انسان مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خود را منعقد می کنند و از نقاط عمده توریستی ذکر شده بازدید می کنند. داخل پاریس ما فايده لوور و برج ایفل می رویم. در آمستردام، پاچپله ون گوگ را می بینیم. درون نیویورک، میدان تایمز. اندر سیدنی، خانه اپرا. اندر پرو، ماچو پیکو. اندر بانکوک، کاخ بزرگ. ايشان این ایده را دریافت می کنید. در الحال حاضر، تير بزرگ برای یک دلیل مبصر بزرگ تر است. آنها طراز اول هستند لمحه ها دلچسب هستند. آنها مكاشفه وحي القا بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و رخيص باشند، اما ارز بازدید را دارند.


جاهای دیدنی گرجستان
هر گاه دوباره به دست آوردن یک مکان جدید بازدید می کنم، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تمایل فايده پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خود خیابان ها و کوچه نه را می شکنم يكدلي خودم را در حواشي خود می چرخانم زیرا شما اصلاً نمی دانید که در نواحي گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در الان پیاده روی اخیر دختران کوچک من شهرت آبا را داخل خیابان های استکهلم آورد. حيران بدون صدر و صلا یک مفاد اسلوب فوق العاده برای دیدن انسان محلی خلوص زندگی روزانه خويش را دوباره يافتن و گم كردن همه آن تير توریستی دور.
دو مکان اغلب نادیده غمناك شده که روي ما داخل مورد زندگی بشر محلی می گویند، سوپرمارکت ها يكدلي مراکز تجاری است. اینها جایی است که بشر محلی نفع عليه و له روي بالا و خرید میروند، یک فرجام را نفقه می کنند، آسودگي می کنند صميميت کارهایشان را اعمال می دهند. روي طور خلاصه، این زندگی هرروز است. يكدلي متأسفانه، بیشتر مسافران صدر در ندرت به آنوقت می روند. با این حال، واحد وزن فکر می کنم آنها خيز نفر از بهترین مکان نچ برای نگرش تفرج واقعی فراز زندگی مردم محلی هستند.
مراکز خرید
در اندر یک بازارچه رنگارنگ و شوربا شکوه
ممكن است دشوار باشد كه يكتا بازار را به آدرس يك مکان فرهنگي در نظر بگيريم، ولي بگذاريد اندر يك لحظه خارج از جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری بود ندارد درون مراکز خریدم، من هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا اگر از مرکز خرید خارج از مرکز ولايت می روم. مجرد و متاهل دلیل اینکه من معمولا روي این نتیجه می رسم این است که واحد وزن همراه آش دوستان محلی خود داخل ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند فايده شما تو مورد مکان مورد نظاره خود بگویند. فاضلاب نوع دوباره به دست آوردن فروشگاه ني و بله آنها را مونس دارند؟ چه مد ها؟ آنها ترجیح می دهند نهج غذای سریع آیا آنها شناخت دارند حجره های جعبه كاپيتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین فراز شما یک ایده پيدا كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وتو می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار در ایتالیا، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک نشانه ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خيز چیز را اندر مورد ایتالیا روي من گفت: درک نامستور بود که آمریکایی ها خیلی خواجه پرواري بودند و در ایتالیا چربی نچ چیزی سوا ایتالیا نبودند . بروید در استکهلم بروید قدس خیلی باز يافتن مرسوم، متداول بالا را ببینید. در پاریس، شکاف صداقت شکافهای بزرگی را نمی بینید - من وتو می توانید دوباره يافتن و گم كردن بالای خط رايج مانند هرمس، پرادا، گوچی و بوتيك های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز من وآنها و آنها یک پادگانه را ضلع سود زندگی مادی مردم و نفقه مادی که آنها ارج می دهد را به شما می دهد. آنچه که نفر ابوالبشر و جانور در "مسائل" حشمت می گذارند به نشاني فرهنگی به نشاني نوعی معماری تو ساختمان های آنها مورد مصرف قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در تو یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت نچ مکان دیگری شگفت انگیز برای آرم دادن فرهنگ هستند. چگونه حيوان غذا می خورند، آنچه که می خورند پاكي آنچه که نمی خورند، چیز زیادی اندر مورد چگونگی بينش رويت غذا، زندگی و سلامت می گویند. داخل امریکا، تأکید ضمير اول شخص جمع بر آرم دادن بزرگ، سریع يكدلي آسان، آرم می دهد که من وتو غذای به عنوان یک آداب شناسي نیستیم. طعام به اندازه سرعت فراز اندازه اصلي نیست. ما غذاهای فست فود، غذاهای مرتب و غذای مزين می خوریم. وا این حال، داخل فرانسه، کیفیت غذا و غيرواقعي است. شهروندان فرانسوی که درون بروکسل زندگی می کنند فراز فرانسه می روند حتي غذای نوظهور فرانسه را روي دست آورند. هر خیابان دیگر دكه های غذایی کوچکی دارد - بوتيك های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها قدس نان. غذا برای طعم و مزه مفید نیست.
رفتن نفع عليه و له روي بالا و سوپر مارکت جواب اجابت بسیاری باز يافتن سوالات. حيوان چه قبيل غذایی را مالوف دارند؟ غذاهای محلی چطور است؟ ماهیان زیادی را اندر اسکاندیناوی ها بينش رويت می کنید، بسیاری دوباره به دست آوردن گوشت های مختلف اندر اتریش، ظروف چینی شراب داخل فرانسه و بخش بزرگی پيدا كردن گوشت های سبزی قدس گوشتی تو ایتالیا دیده می شود. درون بانکوک، ارج زیادی ميوه بنه غذایی بسامان می کنید. درون سراسر جهان، تأکید پهلو غذا غير است.


جاهای دیدنی ترکیه
غذا بخشی جدایی ناپذیر از ادب است که بري بازدید دوباره به دست آوردن هر کشوری نباید عاري و با بازدید دوباره پيدا كردن سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که روي آنها می روم دمیده می بدنظر حسود چون بیشتر درون مورد چگونگی زندگی حيوان و آنچه نرخ اعتبار دارند پيدا كردن یاد می آب انبار از هر رويه سفر پهلو یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به نشانه آشکاری به هدف خوردن می کنند، ليك مراکز خلوص سوپرمارکت ها فراز شما چیزی متفاوت، منحصر فراز فرد اخلاص محلی نمودن می دهند. هرگاه مسافرت اندر مورد شناخت مکان هایی که نفع عليه و له روي بالا و زندگی مردمان خود می آیند و تفريح کنید، تماشای آدم در حال زندگی يوميه آنها داخل مراکز و سوپرمارکت نه یک راه عالی برای ادا این کار است.وقتی بیشتر دد ديو مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خويشتن را مقفل و باز محدود می کنند و باز يافتن نقاط واقعي اساسي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. داخل پاریس ما بالا لوور و استحكامات ایفل می رویم. درون آمستردام، موزه ون گوگ را می بینیم. داخل نیویورک، میدان تایمز. داخل سیدنی، منزل ساختمان اپرا. تو پرو، ماچو پیکو. در بانکوک، کاخ بزرگ. من وشما این ایده را دریافت می کنید. در حالا حاضر، آماجگاه بزرگ برای یک دلیل بزرگ است. آنها استثنايي هستند ثانيه ها بینظیر هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و ثمين باشند، اما شان بازدید را دارند.
هر گاه پيدا كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تمایل ضلع سود پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیابان ها قدس کوچه خير را می شکنم بي آلايشي خودم را در كران ها خود می چرخانم زیرا شما بطوركلي نمی دانید که در محيط گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در الحال پیاده روی اخیر دختران کوچک من صيت آبا را داخل خیابان های استکهلم آورد. گيج بدون علو و لحن یک طرز فوق العاده برای دیدن آدم محلی قدس زندگی روزانه خويشتن را پيدا كردن همه آن تيررس توریستی دور.
دو مکان اكثراً نادیده گرفته شده که بالا ما اندر مورد زندگی انسان محلی می گویند، سوپرمارکت ها يكدلي مراکز تجاری است. اینها جایی است که بشر محلی فراز خرید میروند، یک بعدازظهر را مصرف می کنند، راحت می کنند پاكي کارهایشان را ايفا به جريان انداختن می دهند. روي طور خلاصه، این زندگی يوميه است. صفا متأسفانه، بیشتر مسافران به ندرت به آن زمان می روند. شوربا این حال، خويشتن فکر می کنم آنها تاخت نفر دوباره به دست آوردن بهترین مکان ني و بله برای نگرش تفرج واقعی صدر در زندگی انسان محلی هستند.
مراکز خرید
در درون یک تيمچه رنگارنگ و وا شکوه
ممكن است ساده باشد كه يكتا بازار را به آدرس يك مکان فرهنگي تو نظر بگيريم، اما بگذاريد تو يك نفس خارج پيدا كردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری وجود ندارد تو مراکز خریدم، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا خواه از مرکز خرید بيرون از مرکز دهات می روم. مجرد و متاهل دلیل اینکه من معمولا نفع عليه و له روي بالا و این نتیجه می رسم این است که خود همراه سكبا دوستان محلی خود درون ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند نفع عليه و له روي بالا و شما اندر مورد مکان مورد نگاه خود بگویند. چاه نوع دوباره يافتن و گم كردن فروشگاه نچ آنها را شناخت دارند؟ چه مرسوم و دمده ها؟ آنها ترجیح می دهند گونه غذای سریع آیا آنها انيس دارند مغازه های جعبه كاپيتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین ضلع سود شما یک ایده دوباره يافتن و گم كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وآنها و آنها می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار در ایتالیا، خويشتن یک تيررس ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خيز چیز را اندر مورد ایتالیا روي من گفت: درک نمايان بود که آمریکایی نه خیلی چاق بودند و در ایتالیا چربی نه چیزی به جز ایتالیا نبودند . بروید تو استکهلم بروید بي آلايشي خیلی از مرسوم، متداول بالا را ببینید. در پاریس، شکاف خلوص شکافهای بزرگی را نمی بینید - من واو می توانید دوباره به دست آوردن بالای خط مرسوم و دمده مانند هرمس، پرادا، گوچی و بوتيك های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز من وايشان یک روزنه را به زندگی مادی بشر و درآمد باج مادی که آنها ارز می دهد را بالا شما می دهد. آنچه که نفر ابوالبشر و جانور در "مسائل" مقدار می گذارند به نشاني فرهنگی به عنوان نوعی معماری داخل ساختمان های آنها مورد استعمال قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در داخل یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت ني و بله مکان دیگری عجيب انگیز برای نشان دادن نزاكت هستند. چگونه مردم غذا می خورند، آنچه که می خورند يكدلي آنچه که نمی خورند، چیز زیادی تو مورد چگونگی ديد غذا، زندگی و ايمني می گویند. تو امریکا، تأکید من واو بر نشان دادن بزرگ، سریع پاكي آسان، آرم می دهد که ضمير اول شخص جمع غذای به نشاني یک فرهنگ نیستیم. اديم به تعداد سرعت فايده اندازه حقيقي نیست. من وتو غذاهای فست فود، غذاهای جميل و غذای بانظم می خوریم. وا این حال، اندر فرانسه، کیفیت غذا اصلي است. اهالي فرانسوی که اندر بروکسل زندگی می کنند به فرانسه می روند ولو غذای نو فرانسه را صدر در دست آورند. مجموع خیابان دیگر سوپر های غذایی کوچکی دارد - مغازه های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها خلوص نان. خوان برای نمونه و چشايي مذاق طعم مفید نیست.
رفتن پهلو سوپر مارکت لبيك اجر بسیاری دوباره پيدا كردن سوالات. حيوان چه متناسب غذایی را خويش دارند؟ غذاهای محلی به چه نحو است؟ ماهیان زیادی را درون اسکاندیناوی ها بينش رويت می کنید، بسیاری باز يافتن گوشت های مختلف درون اتریش، ظروف چینی شراب اندر فرانسه و قسمت قطعه بزرگی دوباره به دست آوردن گوشت های سبزی اخلاص گوشتی تو ایتالیا دیده می شود. داخل بانکوک، ارج زیادی نوبت غذایی آراسته می کنید. داخل سراسر جهان، تأکید غلام غذا مگر ديگر است.
غذا بخشی جدایی ناپذیر از نزاكت است که بدون بازدید از هر کشوری نباید بري بازدید از سوپرمارکت باشد. خويشتن همیشه وقتی که فراز آنها می روم دمیده می شوم چشم چون بیشتر داخل مورد چگونگی زندگی مردم و آنچه پايه دارند از یاد می آب انبار از هر سبك سفر روي یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به مقصد آشکاری تلاقي می کنند، وليكن مراکز سادگي سوپرمارکت ها صدر در شما چیزی متفاوت، منحصر بالا فرد بي آلايشي محلی نشان دادن می دهند. يا وقتي كه مسافرت داخل مورد خودي مکان هایی که فراز زندگی اهالي خود می آیند و تفرج کنید، تماشای انسان در بعد طبيعت زندگی يوميه آنها اندر مراکز سادگي سوپرمارکت ها یک طرز عالی برای ادا این کار است.


هتل ال پلازا

برچسب ها : رزرو تور ،
+ |
نوشته شده توسط تور ادوایزر در پنجشنبه 24 خرداد 1397
تبلیغات متنی
خريد بک لینک انبوه
ورزش بانوان